tjugoförstamars

Ja men då har jag blivit sjuk igen! :/ har vart sjuk ett x antal gånger de senaste halvåret och det är alltid halsen och en hosta från helvetet som spökar! Pratade med mamma igår om det men hon tyckte vi skulle avvakta med att göra något än så vi får la se vad som händer!
Lever på yogurt och te det är ju livet  och träningen läggs på hyllan återigen! ;)
Helgen var mestadels bra mindre lyckat i fredags men lördagen desto roligare! Vi Umgicks, dansade, skrattade, åt mat och drack en del mängd alkohol! och kul hade vi!
Frustrationen börjar lägga sig efter helgens bråk som jag i nyktert tillstånd ville reda ut och lämna bakom mig och gå vidare men icke! Och jag blir ledsen över att man inte som vuxna människor kan stå för saker och sen ta tag i situatuonen för att reda ut den och vad som egentligen hände för att kunna gå vidare!? även fast vi absolut inte kommer att gå vidare tillsammans så hade jag velat få det löst och ur världen!
Aja så många chanser men ingen är tagen så nu ger jag upp och du är inte värd det mer!
Nu ska jag sova! Klockan ringer 04.10 ha en bra kväll
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0