sextondemars

Idag är det fredag, och fredag för mig på riktigt för en gångsskull!
Jag ska hoppa in i duschen och så kommer Sara för lite kaffe snart innan det är dags för ca 5h jobb som förhoppningsvis kommer att gå hur fort som helst!  ;)
Min pappa och min bror ska tillsammans med Robert åka till Hökensås för en crosshelg som jag vart lite sugen på att följa med på men vädret är inte som jag vill och jag stod i valet och kvalet! Antingen crosshelg eller party!
MEEEEEN!?
Ikväll intar vi Frimis tillsammans med den svenska bjönstammen blir nog mycket kul! :) Och imorgon blir det middag och utgång tillsammans med Åsa och CO! EN riktig partyhelg för min del alltså, men är man ledig tills på onsdag så är det ju bara att fira! ;)
En gammal bild på bror min och lille pappa! ;D 
En lillebror några år senare! ;D
Och jag säger skåååål!
Ha en bra helg alla!
/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0