Long time, no see! fjortondemars

Livet rullar på.. man gör inte så mycket åt saken utan håller sig flytande och bara följer strömmen..
Efter en helg fylld med strålande sol och underbar skidåkning i hundfjället/tandådalen och ett mördarpass på gymmet vilket resulterade i extrem träningsvärk och min kropp åldrades ca 65år över en natt! Som om möjligt är värre idag än igår!
När man jobbar sin korta vecka på vårt fyrskift innebär det att mellan tisdag och onsdag är det skiftbyte vilket i sin tur betyder ledig 24h..
DÅ är det bäst att passa på att njuta av stunden vilket jag också gjorde! direkt när vi slutat 14.00 så åkte jag till Örebro för en dejt med min fina vän Åsa vi gick en sväng på stan för att sedan parkera oss på Java för en bakad potatis och en låååååång fika på ca tre timmar! Mycket mysigt!
Då vi sagt hejdå så gick jag hem till Herr AP för att hämta mobildekalen som vi designat.. myyyycket fint blev det! ;)
När jag sen kom hem till Nora igen så kom min efterlängtade vän hem till mig efter ca 4 månader på vift älskade Kerstin, dock låg den ena mer ut slagen än den andra på soffan men det var behövligt att få träffa henne igen!
Tog en rejäl sovmorgon och har mest bara segat hela förmiddagen och nu är klockan 12.43 vilket innebär att det är dags för mig att byta om och fixa inför ett EM-pass tillsammans med skift 1 och alla sprängkapslar! Ha en bra dag! /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0