Ny dator!!

Har köpt en ny dator idag så nu blir det mer bloggande en stund!
Jag och Stefan gick av natten imorse jag åkte hem och sov en stund vaknade vid tolv ringde lite gjorde mig iordning sen åkte Jag, Emma & Stefan in till Örebro! Åkte förbi mammas jobb en sväng och sen vidare till MediaMarkt och Marieberg.. Jag kom hem med lite smått och gott samt en dator rikare så jag är Glad!  Min gamla dator har laddaren pajjat till så jag har fått haft Åsas ena dator så länge men nu har jag en egen igen! :)

Har just kommit hem från Emma nu.. Tänkte hoppa in i duschen och sen sova, jag vet att det är sent men jag måste duscha efter en heldag i Örebro känner jag att det är ett måste innan jag somnar!

Har helg nu fram tills måndagmorgon kl 06.00 så vi får se vad den bjuder på ska bland annat spendera lörd-sön på Kind MKs crossbana i Svenljunga där lillebror ska åka serietävling och jag passar på att få lite tid med han och pappa!

Imorgon är det tänkt att jag ska träffa mamma, hennes faster har vart i Sverige sen i Måndags och jag har inte träffat henne än så det ska hinnas med imorgon också! Samt att jag ska försöka träffa min fina vän Åsa.. Jag saknar henne väldigt mycket!

Mycket tankar har flugit runt i mitt huvud dom senaste dagarna, jag har känt mig nere och inte alls samma gamla glada som jag brukar.. Hoppas på en vändning snart för detta är jättejobbigt! :(

Aja dags för dusch och sova lite!

Natti Natti mina fina! :)

19 Dagar kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0