Hos min mamma!

Anders ringde och väckte mig vid sju imorse. Halv åtta var han hemma hos mig en liten stund innan han åkte till jobbet! Väldigt skönt och en sten har lättat från mitt hjärta, Han är bra lille AP! :)
Såg ut på regnet och bestämde mig ganska snabbt för att lägga mig och kolla på film istället för att gå ut och träna som jag först hade tänkt.. Vet inte om jag somnade eller nått men helt plötsligt var filmen slut och jag gick och handlade lite för imorgon! Jag har tagit på mig att laga mat som vi ska ha med oss!
Just nu befinner jag mig hemma hos min mamma, har träffat Gisela som är i Sverige och just nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar! Börjar bli hungrig, har jätteont i huvudet som förmodligen beror på att jag inte ätit mer än en glass på hela dagen idag!
Har ingen aptit, men är hela tiden sugen på ngt men ingenting är gott! :/ Jag fattar inte har fått leva på lättlagad mat denna vecka pga detta, ingen lust att stå och laga massa mat när man ändå inte äter upp den!
Ska umgås med Min mamma och hennes familj ikväll tills det är dags att åka och hämta hem pappa från Örebro för att sen åka hem och sova! Ladda för morgondagen!
Jag hade egentligen en plan på att åka och träffa min fina men jag orkar inte idag.. vilket är synd för jag saknar henne otroligt mycket! :(
Nu plingar det nere i köket så verkar väl vara dags för middag! :)
Ha det bra mina fina! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0