31 juli 2011

Igår var vi på den årliga kräftskivan i glanshammar, mycket trevligt med spabad massa skratt med bra folk! :) Hade tagit på mig att vara nykter så jag körde men det var skönt det med!
Vi kom hem vid två så gick vi och la oss är barnvakt åt William så han fick sova på soffan men det gick hur bra som helst!

Jag vaknade med feber, och ont i kroppen och det rann ur näsan och ögonen, jag gick till ica och fixade lite sen gav jag William Frulle och satte igång Wii åt honom så gick jag och la mig igen vilken iofs förmodligen var bäst! När jag vaknade igen spelade jag med William en stund innan vi käka Noraglass och åkte hem till Frövi igen och nu är vi här, jag sitter ute på altanen med min lille Melvin.. Jag tittar på honom och inser att jag bara vill ta med honom hem han är så gooo, lille gulleplutten! :)

Jaha nehe om man skulle käka lite och så kankse kolla på ngn film och vänta in mamma och familjen så jag kan komma hem idag, Hyresvärlden kommer nämligen till mig imorgonbitti så jag måste se till att vara hemma då! :P

Det var allt för mig hej!

Melvin i vintras! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0