29 Juli 2011

Fredag idag och min semester har varat i två veckor för att vara exakt! Hur skönt som helst att veta att det är tre, 3 TRE veckor kvar tills jag ska befinna mig på fabriken igen!

Första veckan av semestern var det fullt upp, min moster gifte sig i lördags så vi fixade, planerade och donade dag och natt innan den stora dagen, allt för att den skulle bli perfekt, vilket den också blev! ;)

I Tisdags fyllde min lilla Pappa 40år, vi tog med honom ut och åt på Jensens och han fick lite presenter, bla Kläder och lite så, Och sist men inte minst av lilla mig fick han ett par Carrera Glasögon som han blev väldigt glad över! :)

I onsdags åkte jag med Lotta, Joel och Monica in till Örebro gick en liten vända med dom på stan innan dom åkte vidare och jag gick till Åsa för lite vin och fix innan det var dags för middag på Jensens som följdes av en otrologt rolig utgång på Ritz med Veronica Maggio och underbara människor! ;)

Hm ja men idag då? Jag ska vara barnvakt åt min kusin tills på söndag, så vi får väl se vad vi hittar på Pappa ville att vi skulle med på Kräftskiva med Crossfolket så det lutar väl åt det! Den som lever får se helt enkelt! :)

Ska gå ut och ta en kaffe i solen, Pausa lite och bara göra ingenting! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0