17 Januari 2011

Dag 06 – Min dag
Ja, min dag har väl inte hänt så himla mycket! Jag gick av mitt skift imorse vid 06.18 Sen sov jag till ca halv två innan jag duschade och skulle ha hämtat min lilla kissebebis men pga lite oväntade slutsatser så får vi avvakta till Onsdag ist!

Så jag åkte hem till mamma istället och nu är jag här och hänger med Melissa Horn i högtalarna och boken Elsas Värld i händerna ligger jag i mitt gamla rum och njuter av ensamheten!
Snart sov dags upp och iväg på Kurs imorgon! Stop And Think med mina fina arbetskamrater! :P

Dag 07 – Min bästa vän
Min bästa vän hm, Jag har många fina och bra vänner Åsa, Emeli, Jessica, Maja & Kerstin är väl dom som är allra allra närmast mig.. Och för att välja en av dessa så får det bli Åsa!

Åsa Martinsen min fina vän..
Vi träffades genom MediaMarkt och har inte känt varandra så himla länge, eller ja sen ca Maj 2010  så inte ens ett år alltså men det känns som att vi har känt varandra mycket längre än så..

Med Åsa känner man sig trygg, hon finns där man kan alltid prata med henne oavsett vad, vi pratar med varandra varje dag men ibland kan det gå flera veckor innan vi hinner ses pga jobb, skola osv..

Nog om det! Men vi är BÄST tillsammans!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0