Mitt år 2010..

Mitt tvåtusentio har vart ett bra år, ett år att minnas och ett år att tänka tillbaka på med ett leednde på läpparna! ;)

Januari, Februari & Mars
Ängade jag mig åt jobb på ICA och underbara ungar på dagis, mycket vändor med Robert upp till Sälen och Emeli! Hann med en mysig vecka i Tandådalen med Mamma och Frövi familjen mfl. Det blev en vända till Värmland tillsammans med Pappa och Norafamiljen också!

Mycket träning, mycket Snowboardåkning och Sälenliv blev det OCH jag fick jobbet på MediaMarkt! ;)



April, Maj & Juni
Flyttade in till Örebro och Sabina på Södra lillåstrand, började jobba på Media Markt och lärde känna fina människor! Sommaren kom och uteserveringarna besöktes flitigt..
Vi invigde MediaMarkt efter 1 månadsvaruhusbyggande den 27Maj en helt galen dag! Roligt var det!


Juli, Augusti & September
Började Julimånad med den enda veckans semstern som jag hade,
Det började med några dagar i Göteborg, och Avslutades med en helg i Uddevalla för att kolla läget på årets upplaga av Uddevalla-VM.
En trevlig helg som avslutade en trevlig Semester!

Sista juli sa jag tack för mig på MediaMarkt, och fick ytterligare en månads ledigt.

8 Augusti åkte jag och Emeli och spenderade en vecka på Rhodos..
Kom även detta år hem med feber och halsont, vilket visade sig vara streptokocker. Avslutade min ledighet sängliggandes och den 1:a september började jag som operatör på Nonelmonteringen på Orica Mining Services/ Orica Sweden AB.


Oktober, November & December
Oktober bestod mest av jobb och att komma in i de nya rutinerna med allt vad femskift och industrijobb innebär. Sommaren var över och hösten/vintern närmade sig med stormsteg.
Många födelsedagar som alltid på hösten i våran släkt! Mamma och hennes familj åkte till Spanien och jag bodde hemma hos dom med katterna. 15November lämnade Elton oss för ett bättre ställe..

December började med att jag lämnade tonåren bakom mig, blev vuxen och fyllde 20. Det firades med pompa och ståt med dom bästa!
Har haft en underbar och mysig jul med familj och vänner.
Nyårsafton igår firades med finmiddag bestående av ToastSkagen till förrätt,  Oxfilé med PotatisMedaljonger, och rödvinssås till Varmrätt  och vitchokladpannacotta med hallon till efterrätt. Underbart gott och ett otroligt trevligt nyårsfirande hade vi!
Kunde inte ha avlutat 2010 på ett bättre sätt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0