27 Januari 2011

Har inte skrivit på ett tag, men det har inte funnits någon tid till det! :P Men nu så!
Här sitter jag vaknade för en liten stund sen, har ätit så jag sitter nu och försöker bli människa igen! Snart är det dags för det sista arbetspasset för denna period så imorgonbitti exakt 06.18 går jag på ledighet som varav fram till Onsdag kl 06.00! Hur underbart som helst! ;)

Har färgat håret idag och ja jag vet inte det blev Rött med stort R iallafall,  så på måndag är det dags för slutresultatet.


Så tar vi dagens lista då!

Dag 14 – Vad är meningen med livet?
hm ja vad ska man svara på detta! Det är ju en så svår och inte minst djup fråga..

Jag skulle nog säga att meningen med livet är att ha drömmar och mål.. Se till att vara sig själv tillfreds, älska och älskas!

Meningen med livet är helt enkelt att leva livet, inte bara drömma om saker utan även leva ut sina drömmar

Man kan också säga att meningen med livet är att fortplanta sig, få världen att fortsätta att leva och utvecklas, man kan ju säga att de allra flesta som man pratar om detta med och frågar om vad dom har drömmar och ambitioner är standard svaret att man ska först jobba, leva livet man inte kan leva om man har barn, jobba ännu mer, skaffa sig en utbildning och sen ska man stadga sig träffa någon att bilda familj med..

Jag tycker det är viktigt att man lever lyckligt, är man inte lycklig ser man till att man blir det! Punkt Slut!

Man kan samtidigt fråga sig vad som kommer efter detta, finns det någon liv efter döden?


Ju mer man tänker på det desto mer olika svar får man!?

Men jag har inte tid med detta just nu, Måste byta kläder och ladda om för ett pass i fabriken, som sagt imorgon första dagen på fem dagars ledigt! Underbart! ;D


ha en bra natt mina fina! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0