21 Januari 2011

Fredag idag, vissa avslutar sin arbetsvecka idag och tar helg men inte vi. Skift 3 på Nonel vi påbörjar våran 7dagar långa arbetsvecka idag vi.. Det innebär att jag jobbar förmiddag hela helgen men lika glad är jag för det eftersom jag har en 5 dagar lång helg att se fram emot nästa vecka! :)
Jobbet idag gick fort, vi hade lite personalbrist och vi städade. En skön start! :)

DIREKT efter jobbet åkte jag till gymmet och sprang lite på löpbandet och tränade lite styrka så sakta men säkert går det och jag märker skillnad jag gillart! ;)

Var in på Ica och handlade så ikväll blir det fredagsmys! kommer somna tidigt ikväll, är trött i både kropp & knopp!

Dagens lista då:

Dag 12 – I min handväska

I  min handväska har jag, plånbok, nycklar, laddare, mobil, en bok, lypsyl, tuggummi, ipren, halstabletter, och en vatten flaska! Väldigt intressant innehåll må jag säga, men jag gillar min handväska den är stor och rymlig samtidigt som den är smidig och snygg! En helt ockej väska helt enkelt! :D



Dag 13 – Dagens tankar

Dagens tankar har vart, hmm., många jag och SP hade diskussion om förhållanden idag på jobbet när vi städade så det har väl vart mycket i tankarna idag..

Hur man får ett förhållande att funka, beroende på vad man har för förutsättningar, om det tar slut hur går man tillväga? Om man blivit sviken en gång hur gör man för att inte stänga ute förhållanden helt? Hur bearbetar man en separation?

Ja frågorna är många och svaren ja dom varierar från person till person.. Och jag tror det bästa är att testa sig fram för att få det bästa och det är man värd! Vara tillmötesgående sin partner och våga!? Kärlek gör ont, kärlek är skit MEN det är också det mest underbaraste och mysigaste som finns!

Man måste ta tillvara på varandra, ta hand om varandra, uppskatta den andres närvaro alla är olika och det måste man acceptera, man har kommit in i varandras liv, och man hade innan olika drömmar och mål stötta varandra i det!

Man berikar sitt liv med Kärlek!



Nu är det fredagsmys för hela slanten! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0