20 Januari 2011

Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Hade och hade , jag har på mig svarta leggings, vitt linne och en mintgrön och vit randiglångtröja!

Dag 11 – Det här klarar jag mig inte utan
Det är mycket jag inte klarar mig utan. Jag klarar mig inte utan mina fina människor jag har runt om mig, Jag är lyckligt lottad och har dom bästa utvalda runt omkring mig. Att få vara nära mina fina är helt underbart!

Dagen idag då, jo jag tog lite sovmorgon, hoppade in i duschen åkte till ICA och handlade lagade mat och fixade lite så kom Marlene och Lukas över på lunch.. Alltid lika trevligt att umgås med dom :) Det har blivit mer och mer nu och det gillas skarpt! :)

Nudå klockan är 18.30 och jag är så trött så om jag skulle blunda i 3 sekunder så skulle jag somna bums! Det är ju iofs bra med tanke på att jag börjar jobba imorgon! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0