18 Januari 2011

Var egentligen ledig idag men var tvungen att gå en kurs på Jobbet, vi hade en såkallad Stop and Think day, som gick ut på att vi skulle visa respekt för varandra och de produkter i jobbar med.. En olycka kan komma när som helst!
När kursen va slut så åkte skift 3 till fontana för lunch.. Jag och Marlene åkte och hämtade Lukas på dagis och sen hem och hälsa på hundarna och fikade lite.

När dom åkte hem igen så var det bara att ladda upp för lite träning i Arenahallen, har glömt hur kul vi hade när vi tränade förut., och jag hoppas att jag hinner fortsätta! ;D Bra jobbat Malin och Katarina! :D

Nu till nummer åtta på min lista..

Dag 08 – Mitt favoritcafé

Mitt favoritcafé är utan tvekan JAVA i Örebro.. Dom har underbart goda luncher, trevlig personal, skön atmosfär..Deras bakade potatisar är svårslagna! Hur goda som helst! Kort och gott ett underbart café där jag har spenderat många timmar, och komma spendera många till! :)


Dag 09 – Tio saker ni inte visste om mig

1. Jag har en fotfobi som inte är att leka med, INGEN rör mina fötter! Det är EN enda hittills som fått hålla i dom för att värma dom!  Grattis Anders! :P

2. Jag är otroligt lättretad, blir arg alldeles för fort men det lägger sig lika snabbt..

3. Jag måste alltid gömma huvudet när jag sover! Gömmer mig alltid under en kudde!

4. Ormar och spindlar är min stora skräck här i livet..

5. Jag hatar att vara ensam

6. Jag har Sveriges kanske sämsta tålamod

7. Jag har sjukt nära till tårar, gråter ofta till små skitsaker, till filmer, till sport, m.m men som tur är har jag minst lika nära till skratt

8. Jag har Piercing i vänstra bröstvårtan,  och en tatuering på höra revbenet..

9. Jag lyssnar oftast på P3 dokumentär innan jag somnar, ska jag sova ensam får det inte vara helt tyst.

10. Jag lärde mig för mindre än ett år sen att inte sova med strumpor på..




Godnatt mina vänner, Imorgon får jag träffa Åsa äntligen och så kan vi hålla tummarna för att Melvin får flytta hem till oss! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0