9 Februari 2011

Ledighet ljuva ledighet! :D Gick av imorse och är nu ledig till Måndag härligt säger jag bara! :D
Idag när jag vaknade så åkte jag till Maja i linde och så gick vi och fikade lite och så.. en mysig dag med henne helt enkelt! :D

Dag 15 – Detta är jag beroende av
Jag är beroende av kärlek och närhet från mina vänner och familj..


Dag 16 – Det mysigaste jag vet

Bland det mysigaste jag vet är att ligga i soffan kolla på en bra film umgås med någon man tycker om, kanske dricker man lite vin pratar och myser.. Det gillar jag!


En annan jag gillar är solnedgångar på stranden.. dock får man inte uppleva det så mkt men det är fint när det väl händer..  :)

Nu tänker jag iallafall sova lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0