24 februari 2011

Jag vet inte vart min ork har tagit vägen, ingen lust med nått.. Skulle behöva städa, skulle behöva packa skulle behöva göra mycket men nej jag gör det en annan dag! :/ ALLT ska vara klart på Måndag när jag åker till jobbet för tisdagmorgon får jag nyckeln och då går flyttlasset mot Kungsgatan! ;D

Imorgon börjar vi våran sjudagar långa arbetsresa mot nästa lediga period som då innefattar en helg.. UNDERBART! ;D

Dag 17 – Min favoritplats
Min favoritplats i det vardagliga livet är väl sängen eller soffan framför en bra film.. annars är det i en solsäng på en strand i ett varmt land! ;) då är livet underbart!

Dag 18 – Mina framtidsplaner
Jag hade en gång en dröm om att gå polishögskolan men har funderat lite jag ska söka någon gång ja men jag tror att jag inte kommer komma in pga min längd.. min fina 162 cm är inte så mkt att komma med och kan göra det svårt för mig.. men men vi får se.. ;)  

Dag 19 – Det här ångrar jag
Jag ångrar väl inget egentligen så, ja det skulle väl vara att jag gick helt fel linje på gymnasiet, men samtidigt hade jag gjort mina val och kval på ett annorlunda sätt hade jag förmodligen inte vart här, där jag är idag.. Så nej jag ångrar ingenting.. 

 Dag 20 – Detta vill jag göra innan jag dör
Jag skulle vilja åka ner till ett land där dom har det fattigt och svårt, se och uppleva verkligheten på ett annat sätt än att bara se det på bilder och inspelningar,.. Göra det man kan för dom som har det svårt för att komma hem och inse att man har gjort en god gärning och förhoppnigsvis uppskatta livet man lever hemma lite mer!


Nu ska jag försöka ta tag i att plocka lite mer, ;p fixa lite, Lille pappi och lillebror kommer hem snart! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0