9 Augusti 2011

I helgen var det fullt upp, efter en utgång i Örebro i lördags fick pappa hämta mig till Täby så jag kunde stå på en regning och lerig Motorstadion  med Tina & Sara för att hejja lite på lillebror dock åkte han bara ett heat innan han insåg att det inte var värt det mer så han bröt tävlingen.. men en crosstävling är alltid en crosstävling :)

Fick ett ryck igår, rensade i köket plockade iordning på alla papper och grejer, städade undan en massa och möblerade om lite i rummet, vet inte om det blev bra men jag tror att jag gillar det iallafall! ;)
Så när jag var hur trött som helst kunde jag inte somna, jag vände och vred mig hit och dit så till slut satte jag igång en film för jag tänkte jag skulle somna till den men ICKE!! Jag kollade klart på hela filmen innan jag till slut lyckades somna då klockan visade 02.56 /: !
Vaknade imorse vid åtta och var hur pigg som helst åt lite frulle och kollade på några avsnitt av Greys Anatomy :)

Nu har jag tränat, duschat och är på väg till Lindesberg, måste hälsa på lille Farmor en sväng! blir mysigt det! Vi får väl se vad vi hittar på ;)



Lägger upp en bild på tatueringen som jag gjorde i Barcelona, Det symboliserar mina fina syskon, Robin Sanna & Felicia! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0