30/4-11

Jag har just kommit hem från ett nattpass på jobbet, gick ganska trögt och jag var hur trött som helst och så många av mina fina jobbvänner med mig, men vi klarade och vi körde bra siffror så det var ju positivt! :P

Solen skiner ute redan och klockan är kvart i sju, hmm jag undrar hur jag ska kunna somna men det ska nog gå en kudde över huvudet så funkar allt!

Igår var jag för övrigt och träffade mina fina vänner  Åsa och Carro hade lite skönt häng på stan och hemma hos Åsa dom skulle på 48h campus och jag fick snälla åka hem och ladda om för nattjobb men men sånt kan livet vara ibland!

Ska åka in och träffa dom imorgon också då det ska planeras Barcelona resa! Vi har bokat flyg så vi åker ner 15 juni och kommer hem igen 21 juni vilket kommer bli hur kul som helst! Underbart att få komma bort lite och umgås med fina tjejer!

Nu är det dags att sova ! Ha en bra dag alla! :P

Natti Natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0