10 April 2011

Ja, Jag lever men det har gått ca en och en halv månad sen jag skrev någonting sist.. det har inte hänt speciellt mycket mer än att jag har flyttat ifrån min pappa på Gunnarsbergsvägen och bor numer i Kungsgatebacken!

I min egna lilla lägenhet, Jag har kommit i ordning lite grann iallafall det är bara lite smått kvar som ska fixas annars så.. Jag gillar den mycket och jag gillar att bo själv mer och mer, dom dagarna man inte vill vara ensam fixar man det på annat vis! ;D Min fina vän Åsa har bett om bilder och jag ska fixa det så snart som möjligt! :P

Just nu befinner jag mig hemma hos min mamma ska till Emelie imorgon kl tio då hon ska göra mit hår vårfräscht resultatet kommer imorgon det också!

Nu är det dags att sova! Hörs imorgon! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0